UtánpótlásSport
2024. március 29.
  • instagram
Keresés:

Sportágak

Labdarúgás

2014-08-25 19:49

Halló, Fradi!

A Ferencvárosi Torna Club és a Magyar Telekom három évre szóló megállapodást írt alá, amelynek legfontosabb célja az utánpótlás támogatása.

UP-info A Magyar Telekom három évre szóló támogatásai szerződést kötött a Ferencvárossal. A piacvezető távközlési szolgáltató és a legnépszerűbb magyar egyesület együttműködésének célja, hogy az utánpótlás-nevelésben kiemelten fontos tizenkét-tizenkilenc éves korosztály képzési feltételrendszerét tovább javítsa. Az anyavállalat számos országban támogatja a futballt, mint a legnépszerűbb, generációkat mozgósító sportágat. Hazánkban a cég két éve főszponzora az iskolás gyermekek Telekom Labdarúgó Diákolimpia eseménysorozatának, támogatja a szövetség által megrendezett főiskolai és egyetemi bajnokságot. Az utánpótlás melletti elkötelezettségét az FTC-vel kötött megállapodással erősíti tovább, amellyel a Telekom a hazánkban is a legtöbb amatőr és igazolt sportolóval rendelkező sportág és azon belül a legnagyobb szurkolótáborral rendelkező klubja mellé áll – rögzíti a hivatalos közlemény. A klub sportági műhelyeiben több mint kétezer utánpótláskorú sportolóval közel kétszázhúsz edző dolgozik. A Népligeti Sportcentrumban 12,5 hektáron folyamatosan javuló körülmények várják a sportoló gyermekeket és kísérőiket. A fejlesztési projekt 2018-ig tart, előreláthatóan további négy futballpálya, két uszoda és egy-egy torna-, valamint birkózócsarnok épül. Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója elmondta: „Örülök, hogy ilyen nagy nemzetközi cég lesz a partnerünk. Hiszem és remélem, hogy a mostani megállapodás a Magyar Telekom Csoporttal történő hosszabb távú együttműködés első lépése lehet.” Rékasi Tibor, a T-Systems Magyarország vezérigazgatója hozzátette: „A labdarúgósport egészségmegőrző, közösségformáló szerepe olyan értékek, amelyek támogatása jól illeszkedik vállalatunk felfogásába a társadalmi szerepvállalásról. A T-Systems Magyarország mára hazánk legnagyobb, teljes körű infokommunikációs szolgáltatójává nőtte ki magát, ez pedig azért lehet így, mert munkatársainkat is jellemzi a sportemberek egyik legfontosabb alaptulajdonsága: a küzdőszellem. Reméljük, hogy a Fradival kialakított partnerség keretein belül, együtt ütőképes csapatot alkotunk.” A vállalat több sportágra kiterjedő szponzorációs tevékenységet folytat, amelynek keretében olyan sportágak, események támogatására törekszik, amelyek meghatározóak, tömegeket vonzanak, illetve csapatok esetében országos méretű szurkolótáborral rendelkeznek. Így az FTC mellett a Telekom támogatását élvezi immáron a hatodik felkészülési ciklus óta a Magyar Olimpiai Bizottság, tizenhetedik éve az MKB-MVM Veszprém férfi kézilabdacsapata, évek óta Magyarország egyik legnépszerűbb futóversenye, a Telekom Vivicittá és szinte megalakulása óta a Magyar Úszó Szövetség is – zárul a közlemény.